27 Eylül 2010 Pazartesi

Cozurtmayalım lütfen :)))

 Friendfeede bayadır kayıtlıyım. Çok sevdiğim bir ortam, bağımlılık yapan bir ortam. Sıcak bir kere , insan normalinden farklı olabiliyor orada. Çekinmeden sakınmadan dile getiriyor içindekileri. Kimi ailesine kin kusuyor , kimi çevresne, kimi minnettarlığını bildiriyor, kimi sevinçlerini paylaşıyor...

   Beni bu ortama katan sevgili arkadaşım Harun Güven dışında hiç biri ile yüz yüze görüşmemişimdir. Fakat dostluk var burda, snal da olsa öyle işte. Etrafımda bu ortamı bilmeyen arkadaşlarım bu ortama inanmıyorlar mesela. Sanal alemin adı çıkmış 9'a inmez 8'e misali...

  Friendfeed'den görmeden dost kazandıklarımda var mesela. Ama dostlar yani, dertleştiğim , güldüğüm konuştuğum, bildiğim kişiler. Mustafa gibi , Emre gibi yada Yusuf gibi...

  Bu blog yazımı Yusufa adayarak yazdım aslında. Çıkışımı ordan yapmalıydım belki de ama ilk olarak o ve onun gbileri ne derece samimi bulduğumu bilmesini istedim. Benimle ilgili yazı yaz dedi. Tanımıyorum seni huylu huyunca yanlış birşey derim olmaz ddim. Olsun sen yaz dedi. Samimiyetime güvenmiş olsa gerek...Gerçi hakkında kötü bir şey söyleyeceğimden değil. Tanıdığım kadarıyla iyi biri, olgun biri...

  İlk olarak Johnny ve Yusuf (nicki Cozurtma! idi ) feedimi alaya aldılar. Sonra Yusuf cozurttu biraz :D . Bende uyardım tatlı dille tabi kiiii. Sonra duygularımı paylaştım onunla. Yaşadığım acıyı paylaştım. Bana sorular sordu fromspringten Bitanecik babamla ilgili. Babamı paylaştığım arkadaşlarımdan biriydi. Çoğu insan acım var diye babamdan bahsetmemeyi yeğliyor. Oysa ben ondan bahsetmek istiyordum. Yusufa bahsettim, o da buna izin verdi. Teşekkür ediyorum bunun için... Başın sağolsun demedi sık sık , çünkü o kelime bana son duyduğum lafı hatrlatıyor, deşiyor yaramı iyice. Yusuf babam ile ilgili konuştu benle. Ne hissettiğimi konuştu, nasıl olduğunu, isyana kaçmamamı vs...

  Arkadaş olarak seçtiğim an o andı benim için. Bu kişi dedim sadece makarasına insan değil, benm moral bozukluğumuda dinler. Yeri gelir makarasınıda yapar. FF'deki diğer belli başlı arkadaşlarım gibi buda dedim. Kattım aralarına Yusufu da ...

  Bana yaz dedin Yusuf yazdım :) . Bunlar samimi şeyler , umarım eksik birşey yazmamışımdır yada yanlış ... Teşekkür herşey için... :)

2 yorum:

  1. rica ederim prensessssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss bitanesin çok sevindim..

    YanıtlaSil