5 Mayıs 2011 Perşembe

Bir OSS'usun Talihsizlikleri...

Bugün ilk kez "sinirden gülmek" deyimini anladım... Anlatım efenim bugün başıma gelenleri.

Şimdi ben bir OSSus olaraktan LYS başvurusu için bankaya gittim. Sıramı aldım, bekledim falan. Sonra gittim gerizekalı banka memurunun yanına. "Efendm ben LYSden başvuru yapıcaktım." falan diye derdimi anlattım. Neyse aldı TC kimlik numaramı. Kaç oturumdan giriceğimi sordu. 2 dedim. Adam salağı dondu bana diyor ki " Hanımefendi 2 oturum seçince olmuyor , 4 oturum seçtiğimde ekranda gorunuyorsunz. İşleminizi ancak 4 oturum üzerinden yapabilirim, yoksa başvurunuzu yapamam. " . Çüşşş! Ne alaka ya dedim. Canım ben neden dort sınava girmek zorunda olim ki. Hayır yani bunun onceden yapılan bi başvurusu cartı curtu yokki. Arayın başka arkadaşlarınıza sorun diyor herif. Ya elli kişinin başvurusunu yap bana gelince saçmala.

Neyse... Dedim arayım dershane hocamı ondan bilgi alim. Nedir bu olay diye. Tabi elimde numara yok. Ne yapayım dedim. Hadi 118 18i arayalım, o kadar reklamları yapılıyor, dinlemekten başka faydamız olsun falan. Aradım, aldım bir numara. Aradım, bir erkek açtı. " Merhaba ben oğrenciniz Gozde Ülker, rehber oğretmeni hüseyin bey ile acil goruşmem lazım bağlar mısınız?. Karşı taraf: "Kmle". Ben : " Hüseyin hocayla, rehber oğretmeni ile işte. Acil,lütfen." Karşı taraf: " Ya ne hüseyini burda oyle biri yok.Burası ev ev. " Ben: " he oylemi ,pa.." Karşı taraf:" Sus sus. Sana yalan mı soylicem ya!" dıt dıt dıt dıt... Allahım şaka gibiydi. Bi ara gerçekten şaka olduğunu düşündüm hatta. Durduk yere bir insan azarlanır mı yahu! Bir yandan gülüyorum, bir yandan elim ayağım titriyor. Ne bok yicem bilmiyorum...

Aradım annemi, dersane defterimin arkasından baktı soyledi numarayı. Hoca dedi git başka bankaya, gerizekalı bir devlet memuruna rastlamışındır. Gittim başka bankaya ama, benm daha piskolog randevuma yetişmem lazım, yarım saat kalmış. Bunun yolu var falan... Tabi geç kaldım.

Neyse piskoloğa girdim çıktım. Hastane bahçesinden çıkışa doğru ilerliyorum. Bi adamın yanından geçtim, oylesine kfamı çevirip baktım. Bakmaz olaydım ! Tipi mipi bozuk, belki aklıda oyledir bilmem. Bana birden "Gozlern çok güzel, ne güzel baktın." demesin mi!?  Bir an dondum kaldım. Bahçe ıpıssız. Adam bana çok yakın. Zaten sinirlerimde bozuk. Elim ağzımda ne desem diyorum. Bi 15 20 saniye durdum rahat. Şoktayım, kendimi toparlayım diyorum. "Teşekkür ederim iyi günler." dedim geçtim gittim. Ama ağlıcam nerdeyse. Akıllısı beni bulmaz delisi kıçımdan ayrılmaz yani!

Bozuk olan sinirlerim bugün hepten bozuldu yani. İğrenç berbat bir günle bir daha karşınıza çıkmamak dileğiyle. Amin... :):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder